четверг, 20 февраля 2014 г.

Аб каралевічу-чараўніку. Аудио-сказка на белорусском языке. HD

сказки детские
Аб каралевічу-чараўніку. Аудио-сказка на белорусском языке. HD

 К Вашему вниманию аудио сказка. Можете назвать ее аудио книгой:) Красивые иллюстрации, приятная озвучка.  Эта аудио сказка создана специально для малышей, детей, а так же их родителей.

Да Вашай увазе аўдыё казка. Ці можаце назваць яе аўдыё кнігай :) Прыгожая ілюстрацыя, прыемная агучка.  Гэтая аўдыё казка створана спецыяльна для малых, дзяцей, а так жа іх бацькоў.

Aliexpress INT  Описание:Аудио-сказка в Вконтакте
Быў сабе адзін бедны чалавек. Меў ён сына, але не мог яго пры сабе дзяржаць. Так аднаго разу і кажа:
— Хадзем, сынку, дзе ў свет. Мо аддам я цябе на навуку да якога майстра.
 Перевод через Гугл:
Был себе один бедняк. Имел он сына, но не мог его при себе государств. Так однажды и говорит:
- Пойдем, сынок, где в мир. Может отдам я тебя на науку к которому мастера.

 Подпишись на Сказочный канал , ставь ЛАЙКи, получи много радостей!!

Быў сабе адзін бедны чалавек. Меў ён сына, але не мог яго пры сабе трымаць, бо быў дастаткова бедны. Так аднаго разу і кажа:
Хадзем, сынку, дзе ў свет. Мо, аддам я цябе на навуку да якога майстра.
А што рабіць... Добра, татку!
Вось і пайшлі яны. Ідуць яны так, ідуць, ажно недзе ў лесе спатыкае іх нейкі стары чалавек ды пытае:
Куды ж вы ідзяце?
Іду ў свет. Мо, дзе сына аддам да майстра на навуку.
О, то мо мне аддайце? Я яго за тры леты ўсяму вывучу.
Той чалавек узрадаваўся, што не трэба далей ісці, пакінуў сына, а сам, згарнуўшыся, пайшоў дахаты, не ведаючы, што ён чараўніку сваё дзіця пакінуў.
 Вот ссылочка на видео аудио сказки:

Ажно жыве сын у таго чараўніка год, два, тры – нічога не вучыць. Ужо тры тыдні да трэцяга году не ставала, тады вядзьмак і кажа да яго:
Напалі-ка ты мне ў печы.
Ён напаліў, каліто* аж чырвона.
Лезь, – кажа чараўнік на хлопца, – у печ.
Яму валасы дыбарам сталі, але думае сабе: “Будзе горай, як не паслухаюся”. Так і ўлез. Ажно там не горача! Паляжаў крыху, а чараўнік кажа:
Вылазь!
Ён зараз жа вылез, тады ўлез чараўнік. А паляжаўшы крыху, вылез дый кажа:
Ну, дзяціна, будзеш ты разумнейшы ад мяне, – аддае яму такое лычка* ды кажа далей. – Як ужо цябе бацька забярэ, то зможаш перакідвацца ў коней, сабак ды ўсё, што захочаш.
І навучыў яго, як гэта рабіць трэба.
Адно скажы свайму бацьку – каб не браў за цябе на кірмашы больш за сто злотых. Дый каб лычка часам не аддаваў. Бо як пакіне на табе, то ты ўжо не зможаш перакінуцца ў чалавека.
У той самы дзень пайшоў хлопец у лес, ажно якраз угледзеў свайго бацьку. Падбег да яго дый кажа:
За тры нядзелькі прыйдзіце ўжо па мяне. А нас там такіх многа, то чараўнік перакідвае нас у коней, галубоў, паненак. Дый скажа, каб вы мяне пазналі. То помніце: як перакідвае ў каня, то я прытулю правае вуха, а калі перакіне нас у галубоў, то ўсе будуць галовы пад крыламі трымаць, а я высаджу дзюбачку з-пад правага крылца, а калі ў паненак, то я буду крыху вышэйшаю за іншых....

Аудио-сказки на белорусском языке:

LikesRock
 Ключевые слова:
Казкі, аўдыё, кнігі, глядзець, онлайн, аўдыёказка, 
аўдыёкніжкі, беларускія народныя, казкі на ноч "skazki tales Сказки дети детки children Казкі" аўдыё кнігі глядзець онлайн аўдыёказка аўдыёкніжкі "беларускія народныя" "казкі на ноч"
 партнер

Комментариев нет:

Отправить комментарий